Networking czyli budowanie sieci kontaktów. Podczas szkoleń „Rozwijamy e-biznes” jakie prowadziłem poznałem masę ciekawych ludzi. Pierwszy raz z osobą należącym do BNI zetknąłem się w Toruniu. Z zainteresowaniem wysłuchałem ciekawych informacji. Ziarenko zostało we mnie zasiane i kiełkowało. Jakiś czas później w Łodzi z uczestnikami w/w szkolenia w kuluarach toczyliśmy pełną emocji dyskusję właśnie o skuteczności BNI. Zachęcałem moich kursantów by zainteresowali się networkingiem.
Podczas jednego z spotkań grupy Toastmasters Poznań na sali pojawił się Dariusz Giemaza inicjator pierwszej poznańskiej grupy. Zostałem zaproszony na kolejne spotkanie BNI.
Czym jest BNI?
W oficjalnych materiałach BNI czytamy:
„BNI została założona w 1985 roku jest profesjonalną organizacja rekomendacji biznesowych. W BNI obowiązuje zasada, że w każdej grupie może być tylko jeden reprezentant z danej branży. W zeszłym roku członkowie BNI przekazali sobie ponad 4,4 mln rekomendacji wartych 1,7 mld euro. Swój ogromny sukces BNI zawdzięcza aktywności ponad 100 tys. członków zgromadzonych w 5000 grupach na całym świecie.
W trudnych czasach Twój biznes zależy od referencji. Marketing oparty na osobistych rekomendacjach jest najlepszym rozwiązaniem. BNI stwarza ustrukturyzowany i wspierający system dawania i otrzymywania kontaktów biznesowych.”
Oficjalna strona BNI Polska: http://bnipolska.pl