Gdzieś tam na drodze życia spotkałem masę ludzi na szkoleniach, wykładach i networkingach. Wiesz co ich wszystkich łączyło, jaka jedna szokująca wspólna cecha?
Wszyscy prędzej czy później mówią: „ale ja tego nie wiedziałem„. I czują się rozgrzeszeni, że mają skopaną stronę www lub ledwo dychający biznes w Internecie.
Spójrz na to, czy zdawałeś sobie sprawę z poniższego?
To, że czegoś nie wiedziałeś, wcale nie zwalniało Ciebie z odpowiedzialności robienia tego jak należy!!! To tak jak z nieznajomością prawa…
Zauważyłem, że wielkość i jakość firmy idzie w parze z ilością wiedzy jaką rzeczona firma posiada lub dobrze wykorzystuje. Im więcej wiesz tym lepiej idzie Tobie biznes! A jak wiesz, wiedzę można kupić także pod postacią np. zatrudnionych pracowników. Dlatego tak trudno rozłożyć dużą firmę a tak prosto małą działalność gospodarczą (a to właśnie tych małych najwięcej rocznie upada i kończy działalność)…
Wiesz dlaczego tak lubię oglądać TV Shopy? Bo tam jest wszystko: zasada AIDA, copywriting, psychologia a nawet testy A/B dokładnie wszystko to co na co dzień używam w e-biznesie. Patrzę jak inni stosują te same zasady w tak różnym od internetu medium jakim jest TV. Stosują i to z powodzeniem. Ta firma w telewizorze tylko tak sprzedaje swoje produkty. Tą jedną metodą, przez ekran. To jest dla nich jedyna droga do zysków. Jedyna szansa na zarobek. Muszą to zrobić tak by pozyskać klienta. Mają wiedzę i robią co należy. Z naciskiem na słowo ROBIĄ.
Pobierz materiał wideo ze strategiami.
Już teraz na http://SkutecznyE-biznes.pl prenumerując newsletter dostaniesz ode mnie darmowy materiał wideo ze strategiami, które mi dały najwięcej pożytków, dlatego cenię je i lubię najbardziej. Choć sporo czasu mój umysł dorastał do ich wykorzystania. Do dziś żałuję tego straconego czasu… (to ta tytułowa głupota – niebawem i to precyzyjnie opiszę na blogu).
Zgodzisz się ze mną, że brak wiedzy może prowadzić do porażki?